Sosyal medyayı aktif olarak kullanan Bartın Belediyesi, bir ilke daha imza atarak, halkın
Şikâyet ve taleplerine daha hızlı bir şekilde çözüm üretmek amacıyla ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ kurdu.
Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu’nun talimatıyla vatandaşların sorunlarının daha hızlı
Çözülmesi için kurulan 0549 828 72 15 nolu ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ ile vatandaşların gönderdiği
Fotoğraf, video ve mesajlar doğrultusunda sorunlara anında müdahale ediyor. Proje ve hizmetlerinde
Vatandaş memnuniyetini her zaman ön planda tutan Bartın Belediyesi’nin 24 saat hizmet veren bu
Sistemi sayesinde vatandaşların gerek yazarak, gerek fotoğraf veya video göndererek direkt olarak
Yetkililere ulaştıracağı istek, talep ve şikâyetleri, ilgili birimlere aktarılarak, değerlendirilmeye alınması
Sağlanıyor.
Çözüm Merkezi’ne 153 Numaralı Telefondan Da Ulaşmak Mümkün
Bu sistemin yanı sıra vatandaşlar bizzat Bartın Belediyesi’ne gelerek veya 0378 227 10 25 (Dahili
1115-1116) ile 153 numaralı telefon aracılığıyla da şikayet, talep ve önerilerini ulaştırabilirler. Telefon
numaralarının yanı sıra ilkadimdacozummerkezi@bartin.bel.tr ve bartinbelediyesi@bartin.bel.tr mail
adreslerinden de gelen talepler ilgili birimlere yönlendiriliyor.
“7/24 İstek, Talep Ve Şikayetlerini Online Olarak Bizlere İletebilirler”
Çalışmaların önemine değinen Bartın Belediye Başkanı Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu; “Bartın Belediyesi
olarak vatandaş odaklı hizmeti her zaman ön planda tuttuk. Bartın’ın gelişiminde ve değişiminde
belediyenin yönettiği değil, halkımızın da katılımlarıyla yönetilen bir Belediye anlayışını her zaman
kendimize ilke edindik. Bu doğrultuda teknolojik tüm yenilikleri takip ediyor ve uygulamaya
çalışıyoruz. Yeni hizmete aldığımız 0549 828 72 15 nolu ‘Whatsapp Çözüm Hattı’ da bunlardan bir
tanesi. Bu numaraya vatandaşlarımız sadece yazarak, fotoğraf veya video göndererek ulaşabilecekler.
Arayarak ulaşabilmeleri için 0378 227 10 25 (Dahili 1115-1116) ile 153 numaralı telefondan
iletebilecekler. Hayırlı olsun. Vatandaşlarımız 7/24 istek, talep ve şikâyetlerini çevrimiçi olarak bizlere
iletebilirler” şeklinde ifade etti.